tirsdag 29. november 2011

Ta en sjans og hopp i det!

Jeg har gjort noe jeg ikke kan - igjen!

Jeg har nemlig lagt inn en oppskrift på halsvarmeren på Ravelry, og oppdaget til min forskrekkelsen at det ble lagt til i strikkekøen hos tre stykker bare i løpet av kvelden! Og til alt overmål hos tre engelskspråklige strikkere. Men de ville jo ikke skjønt bæra av innholdet, så jeg oversatte den likegodt til engelsk i tillegg. Jeg visste ikke at jeg turte... så derfor gjorde jeg det.

Dette har jeg ikke gjort før, så det skal jeg vel klare!
Sitat Pippi Langstrømpe

7 kommentarer:

  1. Spennende å legge ut ting på Ravelry, ja. :-) Synd at Hacho er gått ut. Veldig fint og deilig garn.

    SvarSlett
  2. Så tøff du er! Blir nok en suksess skal du se :)

    SvarSlett
  3. Saa goey med interesse paa Ravelry. Lukke til :-)

    SvarSlett
  4. Så moro... :O)
    Jeg har ennå ikke lagt inn noen oppskrift der, hverken på norsk eller engelsk... :O)

    ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Den som intet våger, intet vinner! ;-)

    Takk for at du deltok i julelotteriet på bloggen min!

    Ønsker deg og dine en god juletid!

    SvarSlett
  6. Koselig blogg. Har bladd og kost meg. Veldig mye fint! Ha en fin nyttårshelg.

    SvarSlett
  7. Så spennende! Det er utrolig kjekt å følge sine mønstre på Ravelry, jeg må stadig innom og sjekke hjerter og brukeraktivitet.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...