onsdag 26. oktober 2011

Englemasker med sidekanter


Da var englemaskene mine endelig ferdig. Sjalet i seg selv har vært ferdig en god stund, men det har liksom manglet det lille ekstra. En sidekant kanskje? Tja, hvordan skulle vel den se ut? Mange spørsmål, men jeg har ikke klart å bestemme meg, og prosjektet har blitt lagt til sides.

Men så! Her om dagen blogget Konemor om hvordan hun heklet kanter på englemaskesjal. Et voilá! Det var det som gjorde hele sjalet for min del. Se på bildet øverst. Fungerer også godt å ha rundt halsen nå. Så tusen takk til Maria, min kjære, snille kollega, for at hun deler den enkle, men helt perfekte avslutningen på et englemaskesjal. Bloggen hennes er verdt å besøke!


(Ser jo nå i etterkant at jeg ser forferdelig overlegen ut på dette bildet. Det er slettes ikke meningen, men det var lettere sagt enn gjort å balansere kameraet, bruke selvutløseren og smile samtidig :) )


5 kommentarer:

  1. Så nydelig. HAr prøvd meg på noe liknende, men tålmodigheten strakk ikke til hehehehe

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. Takk for koselige ord, kjære du, så fint at du fikk nytte av min lille oppskrift. Og sant som du sier - det gjør hele sjalet! Nydelig farge på sjalet ditt også!

    Klem til deg :)!

    SvarSlett
  3. Kor fint d blei :-) Nu blei æ motivert til å hekle ferdig mitt, må bare finne d først :-O

    SvarSlett
  4. Nydelig sjal, det gjorde seg med heklede kanter rundt. Lekker farge også.
    Veldig koselig å se at du har lagt deg til som følger av bloggen min.
    Ha en fortsatt fin-fin uke!

    SvarSlett
  5. Tusen takk for koselige kommentarer alle sammen! Veldig koselig å få tilbakemelding på ferdige prosjekter :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...