søndag 30. oktober 2011

Dagdrømmerier


Timesvis med drømmer, inspirasjon, ønsker og håp om at jeg skal finne tid til å gjennomføre alle prosjekter jeg har lyst til å prøve meg på. Dersom, hvis, så fremt, i fall!

  • Når ryggen blir ok igjen, og jeg slipper å ligge på sofaen. 
  • Dersom jeg får et brukbart hobbyrom (kommer tid, kommer sikkert råd også i samme slengen). 
  • Dersom ungene noengang blir så store at de ikke krangler i 23 av døgnets 24 timer (ingenting tyder på at jeg kommer til å få dette ønsket oppfylt med det første). 
  • Dersom jeg vinner i lotto (innebærer dette at man må huske å tippe?).
  • Dersom... 
Uendelig mange avgjørende faktorer som skal klaffe. Imens gjør jeg det jeg rekker og koser meg med det.

Ha en fin søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...