mandag 11. april 2011

Blogger-tips: Bilder i blogrollen




Jeg har lenge irritert meg over at jeg ikke alltid får opp bilder i bloggrollen som jeg har i sidemenyen. Litt tilfeldig kom jeg over en forklaring hos Watercollors and Words som har fått en inngående forklaring fra Google. Det hele koker ned til at hver enkelt blogger må sørge for dette selv, og det gjøres slik:
  1. Opprett et nytt innlegg.
  2. Når du er klar for å legge inn bilder må du trykke fanen "Rediger HTML"
  3. Nå kan du trykke knappen for å sette inn bilde.
  4. Velg tilbake fanen "Skriv" og gjør deg ferdig.
  5. Trykk publisér. 
Med dette håper jeg at du får tilbake bildene dine i blogrollen. Ha en fin dag!

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar

    Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord!

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...