mandag 21. juni 2010

Fremgang


Fremgang på flere måter her i huset.
Teppet blir gradvis noen centimeter lenger per uke. Håper fargeskiftene fortsette å være like harmoniske med hverandre fremover.




Samtidig har jeg selv har rundet 30, og er nå kommet til den alder da jeg anser meg selv som voksen. Jeg velger å sitere en venninne som er født samme dag som meg:
Vi er nå blitt modne, voksne, selvsikre, trygge, intelligente, samfunnsengasjerte og kloke.
Det var vel strengt tatt på tide og ikke en dag for tidlig!

2 kommentarer:

  1. Kjempefine farger på teppet du hekler! Flink er du, Stinemor. :)

    SvarSlett
  2. Så fine farger! Det ser ut til å bli et kjempefint teppe!

    Kloke ord om det å fylle 30. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle si det, men jeg elsker å ha den erfaringen og tryggheten som følger med det å bli tredve. Nyt det!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...