søndag 4. april 2010

Påskesokker

Her forleden så jeg disse sokkene på bloggen til Wims, og falt helt pladask for dem. Problemet var at mønsteret befant seg i en sokkebok jeg ikke hadde. Men, ut i fra bilder har jeg laget min egen versjon:
quicky_3
Det endte opp med et par sokker som sitter kjempegodt på foten. Kanskje ikke helt lik de opprinnelige, men jeg er veldig fornøyd. Eneste jeg har å utsette på dem må være fargen. De er nemlig knallgule. Jeg var jo ikke sikker på om jeg kom til å finne ut av mønsteret, så derfor benyttet jeg to knallgule nøster Regia som jeg ikke hadde noen planer for.
quicky_2
DETALJER:
Mønster: eget
Garn: Regia 4-tråds
Garnmengde: 100 gram
Pinnenummer: 3,5 mm
Størrelse: 36

3 kommentarer:

  1. Oioi, superfine! Kunne du ha knotet ned hva du gjorde? Jeg ser jo at det er ribbestrikk med rille på skaft og fot, men hvordan er den rillehælen laget?

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koselig tilbakemelding, Margrethe. Jeg skal knote ned fremgangsmåten en av de nærmeste dagene, og gor deg beskjed via bloggen din.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...