lørdag 10. april 2010

Å for Å i Lofoten

image
Sent ute? Neida, ikke jeg. Melder meg bare på ABC i ord og bilder idet ABC’en har kommet til bokstaven Å. Nå skal det sies at det starter en ny omgang i løpet av neste uke, og forhåpentligvis klarer jeg å følge alle bokstavene i denne!
Hva er ABC i ord og bilder? Beskrivelse hentet fra Petunias ABC-blog:
Hver fredag blir det lagt ut en ny bokstav på bloggen min. Ønsker du å delta, står du fritt til å vise frem bilder og skrive noen ord om ting du forbinder med ukens bokstav.
Bilder og tekst må ha noen med den aktuelle ukens bokstav å gjøre.
Bildene skal være dine egne eller du har fått venner/familie sin tillatesle til å låne dem.
Her er mitt bidrag:
aa_2
Bildet viser en av de gamle sjøbodene på kaia på Å i Lofoten. Bildet er tatt mer eller mindre i motlys, og dette har gitt seg utslag i fargene. Ikke helt topp, men det var det bildet jeg hadde av Å.



port_1
Bilde nummer to står for åpne. Ganske enkelt.

6 kommentarer:

  1. Velkommen til ABC i ord og bilder:) Det er jo kjenmpefint at du starter på ny runde allerede denne uken og det gleder meg ar du vil følge runde 3.
    Å i Lofoten ser ut som et vakkert sted og etter å ha sett innlegg på et par av bloggene, også din, så er det et fristende reisemål.
    Jeg synes bildet ditt er bra, ja så bra at jeg kjenner lukten av sjø og hører måkeskrik!!
    Det sier jo litt!!

    Det var meningen å legge ny bokstav ut hver fredag morgen, men mange ønsket å få den allerede torsdag kveld på grunn av weekend turer osv. Jeg synes også det ble litt stress å legge ut bokstav før jobb hver fredag, så rundt klokken 22:00 torsdagskveldene, kommer det ny bokstav på ABC bloggen. Da stenger jeg også muligheten til å skrive seg på mr. Linky på forrige bokstav!
    Ha en fi helg:)

    SvarSlett
  2. Å vid Lofoten verkar vara en underbar plats!
    Fin bild!
    Trevlig helg!

    SvarSlett
  3. Sjøfriskt og flott sted må Å i Lofoten være...har vært en del rundt omkring i området når jeg var liten..men jeg husker svært lite av det..
    Ha ei fin helg :)

    SvarSlett
  4. Jeg synes, det er et flot billede!

    SvarSlett
  5. Herlig bilde! Artige at måkene "klorer" seg fast til kanten av huset. Flott bilde og sikkert et veldig flott sted å legge ferien til:-)

    SvarSlett
  6. Norge har så glada färger på sina hus. Man kan se lite av den bedårande naturen i bakgrunden. Kanske far jag och gubben till Lofoten i sommar. För några år sedan var vi vid Saltströmmen och Bodö så vi borde tagit vägen till Lofoten då. Det är ju ganska långt dit.
    Kul att träffa på så många olika bloggar genom ABC-temat. Snygga strumpor du stickar. Finns det mönster på sockorna? Ha en god vecka...// barbro

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...