søndag 4. april 2010

De flotteste skapningene i verden

I dag har jeg lekt litt med kameraet mens ungene var opptatt med sitt. Resultatet ble rett så bra, men så hadde jeg jo de to flotteste motivene å jobbe med da. Nemlig de fineste skapningene i verden, og det beste av alt; de er mine!

storebror_2

 froken_2

Sammen med disse to småtrollene og pappaen deres har jeg hatt en fantastisk flott påske. Og det til tross for litt sykdom innimellom. Vi har ikke vært på andre utflukter enn vår egen hage, samt mormor og morfars hage. Mer var heller ikke nødvendig. Jeg har storkost meg! Tusen takk til dere alle sammen.

1 kommentar:

  1. Flotte bilder, Stinemor!

    Ingen tvil om at de er de flotteste skapingene i verden, og jeg føler at de er litt mine også. ;)

    Herlige ungene! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...