søndag 14. mars 2010

Det er fra sine egne en skal ha det!

Lester er det alltid behov for her i huset. Vi har i utgangspunketet sikkert mer enn nok, men så er det å vite hvor alle er til en hver tid som er utfordringen. Et par til kan ikke skade. Derfor fortsatte jeg på et par som jeg fant påbegynt i strikkekurven. De er ca størrelse 25, så de ble til Storebror. Kan ikke huske når jeg startet på dem, men det må være mange måneder siden. Garnet var Regia multicolor, som i utgangspunktet var et ganske kaotisk nøste.
Siden lesten var godt påbegynt brukte jeg ikke mange timene på å fullføre dem. Storebror fikk dem overrakt, men erklærte ganske kjapt at han ikke ønsket dem. “Mamma, du kan gi dem til nån andre unga. I barnehagen, kanskje. Kanskje til han Filip?”
sokker_1
Storebror ønsket rett og slett ikke disse sokkene, og mente de var bedre egnet for Filip. Hvorfor nettopp Filip skulle få dem er usikkert, men i barnehagen er Storebror og Filip to gode busser som både leker godt- og krangler godt når det høver seg slik. Når jeg ser på det ville fargespekteret, så kan jeg nesten forstå han.

6 kommentarer:

  1. Haha... Du får prøve å legge dæm i hylla til han Philip å se om det blir nåkka protesta :-P

    Ann-Kristin

    SvarSlett
  2. Filip's mamma blir sikkert glad uansett og kanskje Filip synes de er helt ok? Jeg synes i alle fall at de ble kule :)

    SvarSlett
  3. Herlige Birk - ikke at sokkan var SÅ ukule, men at poden har meninger om garderoben sin ;-))

    SvarSlett
  4. Heisann! ;-)
    Koselig blogg du har, mye flott inspirasjon.

    SvarSlett
  5. Heia
    Kor flenk du e å strekke og å lage blogg, Stine!

    Katrine W:)

    SvarSlett
  6. Takk for det, Katrine :)

    E jo hjemme enn så lenge, så da har æ jo som regel tid til litt sånt. Det spørs vel fremover om dagan blir like lang når æ begynne å jobbe for fullt igjen.

    God helg til dæ og dine fra oss her nord!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...