onsdag 10. februar 2010

Uglegenser til mobilen

ugler
Mobilen min er av det skrøpelige slaget, stakkars. Det er ingenting i veien med den som mobiltelefon, beavare meg vel. Jeg er faktisk veldig glad i den, men siden jeg har valgt en utgave som ikke har knapper, så er det touch-skjermen som får gjennomgå i jakkelomma mi. Jeg er heller ikke veldig glad i slike mobilvesker for jeg føler meg som en gammel mann når mobilen må bo i en slik veske. En sånn som jeg også kan henge i beltet dersom jeg ønsker det. Dermed måtte jeg finne en annen løsning, og løsningen ble ugler. Jeg har ganske enkelt strikket en mobilgenser med ugler til min kjære LG. Kjempefornøyd med ugla, jeg!

5 kommentarer:

  1. det ble en flott mobil veske det! Enig i det med kjøpe vesker og gammel mann!
    Flotte votter under her også! Må prøve det mønsteret der også tenker jeg!
    Ha en flott onsdag og uke videre!

    SvarSlett
  2. Kjempefin mobilveske, den likte jeg veldig godt :)
    Jeg, mitt nek gikk jo hen og kjøpte meg en .... Meeeeen en vakker dag skal jeg vel få tid til å strikke en ... tenkte på en Selbu-vott
    lignende sak :))))

    Ha en strålende onsdag :)

    SvarSlett
  3. Så lurt, og den ble jo kjempeøt!

    SvarSlett
  4. Så flott Stine. Jeg holder på med nytt hus til min - i firkantstrikk. Men ettersom den ikke er ferdig (og jeg ikke er flink med å legge inn bilder), så må du komme på besøk om du vil se den. Firkantstrikk er gøy. Strikker man riller, og bruker "Kaffe Fasett-metoden" med å strikke inn løse tråder, blir det nesten ingen ender å feste til slutt.

    SvarSlett
  5. Denne ble jo kjempeskjønn da! Ugler er herligst!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...