onsdag 24. februar 2010

Styggfin

Her om dagen fikk jeg et innfall om at jeg skulle organisere og veie alt garnet jeg her. Vel, vel. Jeg hadde litt mer enn jeg trodde. Men jeg har stort sett ikke mer enn ett nøste av hver farge. Det holder med andre ord ikke til ensfargede plagg av noen størrelse, ikke engang votter. Derfor tager man hva man haver, denne gangen Dale Falk, og strikke votter av det…
styggfine_2

Visste ikke helt hva jeg skulle syns om dem, og navnet ble derfor Styggfine. De er gode å ha på, men fargesammensetningen er nok litt 1970. Men er ikke 2010 det nye 1970? Retro er jo in!
styggfine_1

DETALJER:
Garn: Dale Falk
Garnmengde: 58 gram
Pinnenummer: 3,5 mm
Størrelse: liten damehånd
Mønster: ut av eget hode

5 kommentarer:

  1. retro er inn (har jeg forstått iallfall!!)
    og jeg synes vottene var stilige! Liver opp ett antrekk med de på :)
    Ha en flott onsdag!

    SvarSlett
  2. Fargerike og fine votter, det der.

    SvarSlett
  3. De var skikkelig flotte de vottene!

    SvarSlett
  4. De mister du garantert ikke :) Spreke farge sammen.

    SvarSlett
  5. Det ble jo skikkelig nemo-votter jo. Synes de ble kjempekule jeg. :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...