onsdag 24. februar 2010

Intuitive er ferdig

Endelig er hun ferdig- Intuitive. Noen små hindre i veien underveis, men med stålvilje har jeg fortsatt å strikke til tross for at jeg måtte rekke opp mønsterdelen av lua. Ehm, som skrevet i en i forrige post så strikket jeg med to forskjellige pinnestørrelser…
intuituve_1
Uansett, lua er klar den. Og den passer til og med mitt hode. Ikke verst det, for jeg har til dags dato ikke funnet noen lue jeg har trivdes med. I mønsteret stod det at dett var “a fast knit- done during an evening”. Vel, kan ikke si meg helt enig i dette, men nå har jeg ikke pinner med turbo på. Selve mønsterdelen krevde litt tid, så derfor har jeg modifisert mønstert bittelitt. I stedet for en omgang 3r,2vr mellom hver av hullomgangene, så har jeg to slike omganger. Syns resultatet ser litt mer enhetlig ut nå, for hullene kom veldig tett på hverandre tidligere.
DETALJER:
Mønster: Intuitive
Garn: Idena Juvel
Garnforbruk: 78 gram
Pinnenr: 3,5mm og 4 mm
Størrelse: Akkurat passe på min knott
intuituve_2

1 kommentar:

  1. Flott lue!! Og du så flott ut med den!! Ha en fin dag!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...