onsdag 17. februar 2010

Garn, nei det har vi ikke. Har du forresten sett for et vakkert bilde?

tre_3
Det er ikke så mye strikking å vise frem for tiden. Pappaen er bortreist noen dager på skole, så den stunden som er ledig har heller vært brukt til å få sortert garnlageret. Nå vet jeg hva jeg har, og jeg har ikke så mye som jeg fryktet! Trodde jeg.
Jeg lagrer garnet mitt i plastkasser på ca 35 liter, og har 5 av disse. Etter at jeg nå har sortert 3 av disse kassene har jeg summert et foreløpig antall gram: 9930 gram…
Nå skal det sies at en av mine mål for 2010 er å ikke kjøpe noe garn så fremt det ikke er tiltenkt et helt spesielt prosjekt. Så langt har jeg klart meg fint. Jeg har båre måtte kjøpe ett lite nøste til en lue fordi jeg gikk tom halvveis. Men, jeg observerer jo også at jeg har VELDIG mange enkeltnøster, og at av ett nøste får man jo ikke veldig store prosjekter! Såå…, tiden vil vise. Men for å finne noe annet å snakke om; har du sett for en vakker natur vi har her i Nord-Norge?
Da var opptellingen ferdig, og det hele endte visst på 12663 gram. En sånn der 35 liters kasse rommer jaggu mye, du! Minst 50 liter skulle man tro.

1 kommentar:

  1. 5 kasser?? Da behøver ikke jeg å ha dårlig samvittighet! Donerte heldigvis bort mesteparten av den dårlige samvittigheta i fjor en gang. Rommer de 35 literskassene dine nesten 50 liter hver, får jeg sikkert plass til alt garnet mitt i èn (trur æ)!
    Stoffer hm-kremt - det snakker vi om en annen gang.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...