mandag 4. januar 2010

Så mye å gjøre, og så liten tid å gjøre det på

ønskeprosjekter

Så mye jeg har lyst til å gjøre, men dessverre for lite tid til å gjøre det. Jaja, det er jo lov til å drømme. Over er noen av de prosjektene jeg kunne tenke meg å gå i gang med. Dersom du holder peker over knappene under får du opp navnet på mønstrene, og klikker du knappen får du Ravelry-informasjonen om de forskjellige mønstrene.
Og dette er bare det jeg ønsker meg. Jeg har ikke tatt med i beregningen hva spesielt barna MÅ ha. I tillegg er vi i sokkenød de fleste av oss, så det burde vært strikket litt sokker også…
Alle bildene, med unntak av det første, er lånt fra Ravelry.

1 kommentar:

  1. Mye fint du planlegger å strikke.
    Har uglevotter i køen min jeg og ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...