mandag 25. januar 2010

Jaja, sånn kan det gå

Jeg har vasket ullklær. Blant annet cowl’en fra forrige innlegg sammen med noen av Frøkens ullbodyer og ullsokker. Gikk fint som snus, det. Eneste problemet var at en av ullsokkene hennes tydeligvis ble liggende igjen i vaskemaskinen etter vask. Jeg trodde jeg hadde mistet den på veien fra vaskerommet, og skulle plukke den opp neste gang jeg gikk ned i kjelleren. Den har derfor hatt en runde på 60 grader sammen med brorens sengtøy. Resultatet ble følgende
01 25 10_0539
Mulig det er litt vanskelig å se, men resultatet ble en steinhard liten sokk. Den har faktisk ikke krympet så mye i størrelsen, men du, så kompakt den er blitt.
Jaja, da må neste prosjekt bli nye sokker til Frøkna. Har funnet frem oppskriften på No purl monkey – micro og et nøste fint sokkegarn i 100 % merinoull.

3 kommentarer:

  1. Synes No purl monkey er flotte sokker og har strikket et par av dem selv. Eneste er at de er veldig lite tøyelige, og kan kanskje bli vanskelig å få på en bitteliten fot?

    SvarSlett
  2. Jeg mente at jeg fant deg via Ravlery...

    SvarSlett
  3. Huff så kjedelig!
    Fant det via Ravlery, vi har visst strikket Bestefarstrøye begge to!
    Koselig blogg har du også!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...