lørdag 2. januar 2010

Grip mulighetene, her er 2010

IMG_0192
Et nytt år er så vidt kommet i gang. Uendelige muligheter ligger foran oss, det er bare å gripe dem. Det er litt skremmende å få så mange blanke ark dumpet rett i fanget. Samtidig er det en deilig følelse å vite at det neste året er det vi selv som er herre over, og det blir akkurat slik vi former det.
Et nytt år bringer jo ofte med seg forsetter, og ja, jeg har mange planer for ting jeg skal endre i livet. Men, forsetter har jeg ikke. Jeg kjenner meg selv for godt til å vite at forsetter er til for å brytes, og skal derfor ikke inngås. De fleste av planene mine vil til syvende og sist gagne meg selv til det bedre, og det er bare å være standhaftig.
Til syvende og sist har jeg også masse planer for hobbyrelaterte prosjekter dette året. Jeg har en tulle som begynner i barnehagen til sommeren, og må derfor utstyres behørig. Storebror må også få oppdatert sin barnehagegarderobe, og jeg har masse garn i kassene mine jeg har tro på å få brukt så mye som mulig av. Kan det bli bedre?
 01 01 10_0361
Må til slutt bare få vise frem de nydelige småtrollene mine. Jeg er så stolt av dem!

1 kommentar:

  1. Godt Nyttår!
    Håper det blir fint :)
    Er ikke den som lager en masse nyttårs forsett heller, men har bestemt meg for å fokusere på et ord i år ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...