mandag 25. januar 2010

Accidental Buttony Cowl

Da kan jeg endelig vise frem siste plagget som ble ferdig strikket. Det var den såkalte Accidental Buttony Cowl. Nå er den overlevert til 40-årsjubilanten.
accidental buttony cowl
Mønsteret er designet av Frk. Badegakk, og hun har vært så snill å dele det gratis på bloggen sin.
I min versjon av cowl’en har jeg valgt å ha en mønsterrapport mindre, slik at den ikke ble fullt så høy. Jeg har også strikket på et halvt pinnenummer mindre enn det mønsteret anbefaler fordi jeg strikker forholdsvist løst når jeg strikker mønster.
DETALJER:
Mønster: Accidental Buttony Cowl
Garn: Drops Merino Extra Fine
Garnmengde: 89 gram
Pinnenummer: 3,5 mm

3 kommentarer:

  1. Den ble knallfin! Så gøy å se det andre har strikket av mønsteret mitt=D *lykkelig*

    SvarSlett
  2. Så flott den var. Herlig. Tenker mottakeren blir fornøyd.

    SvarSlett
  3. Den ble flott, stilig med "magebelte"!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...