torsdag 12. november 2009

Torsdag:: Feilslåtte intensjoner

Jeg prøvde så hardt jeg bare klarte å få til et innlegg om dagen, men må innse at jeg har mislyktes. Problemet er jo at jeg gjerne vil at innlegget skal inneholde noe som andre liker å lese, og dermed er ikke fredagshandelen på REMA av de mest fascinerende lesninger, vil jeg tro. Og ja, vi tar fredagshandelen på torsdager for å kunne slappe av på fredag når alle er hjemme fra jobb og barnehage. Ikke har jeg klart å ta noen inspirerende bilder heller, for det har vært så kaldt at det har vært uaktuelt å være ute bare for morro skyld. Jeg vil heller henvise til noen blogger som jeg har satt pris på å lese, mens ingenting har skjedd her i huset:
  • Den Gode Feen sin blogg: Her henter jeg inspirasjon til hvordan jeg vil ha det i det huset jeg ikke har. Den lille fuglekassa vår er så lita, at det rett og slett ikke er plass til styling.
  • A wee bit knitty: En tur innom hos Frk. Bagegakk gir i allefall inspirasjon til strikkefronten. Og så skriver hun så bra!
  • Monstermønster: Mer strikket inspirasjon. Jeg blir i godt humør av å kikke innom hos henne. Småbarnsmamma er hun også, så det er kanskje derfor jeg finner så mye god lesning her.

3 kommentarer:

  1. Du må gjerne legge inn ting om fredagshandeln førr min del, å sleng gjerne på handlelista mens du e i gang... så kan æ bare handle d du handle å slepp å tenke på egen hånd :-D

    SvarSlett
  2. Hvis det er et ønske Ann-Kristin så skal jeg vel fikse det for deg i fremtiden. Heretter kan du finne handlelista mi her hver torsdag fremover :D . Har det gått bra på jobb i natt?

    SvarSlett
  3. Flott :-D
    Ja gikk fint på jobb, kun 1 pas så va stille å roli.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...