tirsdag 10. november 2009

Tirsdag:: Vottestrikk og julegaver

11 11 09_0074

Da var litt vottestrikking unnagjort. Dette er julegaver, men jeg er ganske sikker på at ingen av mottakerne kikker innom her, så jeg velger å legge dem ut. Etter en liten gjennomgang i garnlageret mitt fant en av hver av disse to fargealternativene. Eneste som måtte gjøres var å strikke ferdig nummer to. Aner ikke hvorfor jeg ikke har gjort det tidligere!

Garn: De blå er Karisma, de melerte er Smart
Mønster: Mitered Mittens av Elizabeth Zimmermann
Pinnenummer: 4 mm
Størrelse: Blå er liten dame str, melert er stor dame str

Nå skulle jeg bare ønske at resten av julegavene ordnet seg like enkelt. Ikke for det, vi har allerede startet innkjøpene, men det hadde vært deilig å være helt ferdig før novemberen var slutt.

1 kommentar:

  1. Smarte votter Stine - og sikkert morsommere å strikke enn de vanlige..

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...