tirsdag 17. november 2009

Tirsdag: Burde, burde… og litt vottestrikk

Joda, jeg skulle ha oppdatert allerede i går, men slik gikk det ikke. Selv om jeg hadde ferdige prosjekter å vise frem. Helgen har heller ikke hatt rom for blogging, selv om jeg burde, så dette tror jeg må bli en hverdagssyssel. Det er da jeg har noen øyeblikk alene.
11 17 09_0083
Her er i allefall enda en julegave ferdig, og en gave mindre igjen på årets liste. Det føles deilig, men jeg får jo litt nerver når jeg ser at det ennå er noen stykker igjen som jeg har planlagt strikkede julegaver for.
Dette paret er strikket etter mønsteret Aili’s Mittens, og sitter kjempegodt på hånda. På grunn av måten de er strikket på kjennes det nesten ut somom de er doble, og jeg vil tro at dette er veldig gode og varme votter. Mønsteret er enkelt, og det gikk forholdsvis fort å strikke.
Mønster: Aili’s Mittens
Garn: Sandnes Smart og Drops Karisma
Pinnenummer: 4 mm
Total garnmengde: 70 gram
Størrelse: Medium damehånd
Til sist måtte jeg bare ha med et blinkskudd fanget under dagens første måltid. Frokosten her i huset er alltid spennende!
11 17 09_0089

1 kommentar:

  1. Med tanke på vottene; flinke du! :)

    Frøkna er jo bare til å spise opp, selv uten "topping" med sviskegrøt. :o)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...