mandag 28. september 2009

Strikking: Eyelet Rib Sock



I et forsøk på å få brukt opp en del av det garnet som ligger som isolasjon oppe på loftet har jeg bestemt meg for ikke å kjøpe noe dersom det ikke er høyst nødvendig. Jeg var til og med innom garnbutikken her forleden uten så mye som et lite garnnøste med meg ut. Ordentlig stolt av meg selv. Samtidig har jeg óg en del prosjekter på gang som jeg må prøve å få ferdig i tillegg.

Resultatet av et 100-gramsnøste var Eyelet Rib Socks. Disse se strikket fra tåen og opp, og resultatet ble høvelig greit. Nå er de ikke vakset ennå, bare tredd innpå noen sokkeblokkere. Hjemmelagede sådan.



Mønster: Eyelet Rib Socks
Garn: Super Soxx Cotton
Pinnenummer: 2.5
Garnforbruk: 80 gram

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...