fredag 3. april 2009

På pinnene: Firestarter


Har startet og startet på disse sokkene flere ganger nå. Og de holder på å leve opp til navnet sitt, for jeg har nemlig vært nær ved å tenne fyr på hele prosjektet mer enn en gang.


Tidligere har jeg jo strikket Yarnissimas Brainless-sokker, og det mønsteret ble jo forståelig etterhvert. Men denne gangen har jeg virkelig slitt med å skjønne hva den dama har tenkt! Har kommet forbi tåstadiet én gang, men da hadde jeg strikket feil i mønsteromgangene som følger like etter. Med så mange vridde masker, kryss og fandens oldemor lot det seg heller ikke gjøre å ta det opp igjen på en pen måte. Nei, det var bare å begynne på nytt nok en gang. Så som du ser av bildet har ikke progresjonen vært den store enn så lenge. Men, andre har jo klart det, så da må vel jeg å evne å få det til etterhvert jeg og. Skal bare studere mønsteret med lupe for å fange opp eventuelle feller.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...