torsdag 30. april 2009

Oppdatering: Jeg kommer ingen vei


1. ruter, 2. kiri, 3. something, 4. bias_002



Det har ikke skjedd så mye på hobbyfronten i det siste. Jeg kommer rett og slett ingen vei med mine prosjekter. Det merkes jo litt på kroppen at en liten spirrevipp forhåpentligvis kommer til verden inne 3-4 uker. Jeg har følelsen av å anta en kroppsform som en blåhval med forhøyet BMI. I følge resten av familien er jeg også stort sett bare i veien :) Husbonden har allerede erklært at kjøkkenet vårt for tiden ikke er stort nok for oss begge to!


Av denne grunnen er det derfor ikke så veldig mye å vise til annet enn de prosjekter jeg holder på med. Jeg holder stadig på med Bias-skjerfet, tidvis litt oldermosruter. I tillegg har jeg funnet frem til et Kiri-sjal jeg startet med i 2007, men jeg synes Kauni-garnet er så grusomt at jeg rett og slett ikke vet om det noen gang vil bli ferdig.


Har også funnet frem et nøste med Pagewood Farm i høstfarger som skal bli til ett eller annet. Vi får se hvilke mønstre som åpenbarer seg for garnet med tiden :)

1 kommentar:

  1. kom uuuuuuuuut lille spirrevipp!!
    Eg melder meg inn i heiagjengen!

    Lovar ikkje godt for meg dette her, eg som har kjøpt 4 nøster med kauni garn eg skal strikke sjal av -alle seier plutselig at tråden ikkje er god..
    Men fargane på sjalet er flotte då!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...