onsdag 1. april 2009

Ferdig: Rillestrikket jakke fra Drops



Da var endelig Knøttets rillestrikkede jakke fra Drops ferdig. Den er strikket i DSAs Babysilk Alpakka, og kjennes mykere enn noe annet jeg har strikket i det siste. Garnet er bare fantastisk deilig å ta i. Forhåpentligvis holder den seg like godt i vask, bare jeg bruker vakemaskinens ullprogram. Har brent meg på dette tidligere ... Babysilk kan ikke vaskes på programmet dagligvask!

Eneste som mangler nå er knappene som skal være øvert i halsen. De må kjøpes inn ved neste anledning.

Detaljer:
Mønster: Drops jakke i alpakka
Garn: Babysilk Alpakka fra DSA
Garnmengde: 152 gram
Pinner: nr 2,5 mm
Størrelse: 0-3 måneder

6 kommentarer:

  1. Flott jakke, i fine farger. Akkurat blogget en likens jakke. Ha en fortsatt fin uke.

    SvarSlett
  2. Flott jakke og de kjeksene så veldig gode ut!

    SvarSlett
  3. Nydelig jakke. Det var utrolig mye annet fint på bloggen din også. Håper det er greit at jeg legger deg til i lista mi over blogger jeg titter innom. Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Å for en koz jakke;) Og ellers mye kjet å se og lese på bloggen din;)
    Hilsen ihkdesign.blogg.no

    SvarSlett
  5. Så flott jakke da! Den likte jeg! Kjekt at du tipser på strikkeportalen :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...