fredag 6. mars 2009

Wollmeise: Nei, hvis det skal være så vanskelig

På Hobbyboden går garnet Wollmeise som en farsott. Du kan nemlig ikke bestille det direkte fra forhandler for det lages i så lite antall. Du må derfor "jakte" på nettstedet som selger det for å oppdage når det legges ut et nytt parti.



Litt sånn likegyldig tenkte jeg at jeg skulle prøve meg i går ettermiddag. Men, ingen oppdatering før i går kveld hvor jeg bare tilfeldig kikket innom. Der så jeg at jeg hadde fått tilslag på 2 hesper av dette eksklusive garnet. Lykkelig for det, klikket jeg meg inn i handlekurven for å betale. Men, før jeg hadde funnet frem kredittkortnummeret mitt, var garnet allerede solgt til noen andre!



Nei, jeg har da bedre ting å gjøre enn å sitte slik foran PC'en hver torsdag eller fredag. Og dyrt garn kan sikkert kjøpes fra andre steder også!








2 kommentarer:

  1. Har slitt i mange uker for å klare å sikre meg en hespe Wollmeise uten å lykkes. Men like greit kan det være med tanke på prisen.

    Nå har jeg gått lei hele hysteriet, så lei at jeg har forb... meg for at det skal ikke en meter av det garnet inn i huset her. ;)

    SvarSlett
  2. Jeg er nok ikke tilstrekkelig bitt av garnbasillen, for jeg virkelig ikke skjønt meg på at noen gidder denne jakten. Men litt fasinerende er det jo å se for en oppmerksomhet de klarer å skape rundt garnet ved å ha en evig knapphet.

    Det finnes masse annet flott garn!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...