lørdag 28. mars 2009

Vi har avslørt vår mystiske leser!

Vi har hatt en slik mystisk leser av bloggen vår. Vedkommende har ikke røpet identiteten sin i noen av kommentarene, men vi mistenkte at det var noen vi kjente ut i fra det som ble skrevet. I løpet av de siste ukene har vedkommende også fått sin egen hjemmeside, men der har ikke vært store aktiviteten enn så lenge. Heller ikke bildet i headeren var så tydelig at vi klarte å si med sikkerhet hvem denne litt mystiske, morgentrette, militante, matpakkekjørende mammaen var.

Døh, i ettertid ser jeg jo at vi burde skjønt det med en gang. Men, det måtte imidlertid en konfirmasjonsinnbydelse til før det gikk et lys opp for oss! Bildet i bakgrunnen av invitasjonen var veldig likt header-bildet i bloggen til Momfromspace... Men frøkna i kjole kom litt bedre frem :)

Så, Momfromspace, vi vil se litt mer aktivitet på sida di. Og joda, vi vil veldig gjerne komme i Iselins konfirmasjon. Bare med et lite forbehold. Sånn i tilfelle det skulle skje noe som vi ikke kan utsettes, selv om vår dato egentlig er satt ennå noen uker frem i tid.

1 kommentar:

  1. Jammen det var flott. Velkommen skal dere være! Iselin gleder seg, jeg "grugleder" meg - det er første konfirmasjonen vår, vet du (slapp jo unna med bestikkelser med den aller første). Ser at jeg har "følger" på bloggen min, også :-). Føler presset nå, men når jeg først får laget et innlegg, så må det vel løsne. I mellomtiden er det bare å kikke på hjemmesiden, der oppdaterer jeg iblant, faktisk! Det er enklere, disse bloggtingene skjønner jeg ikke helt, ennå (bør jeg vel legge til...). Den makelige liker nemlig ikke så mye tenkeARBEID...
    Nei, nå skal jeg slutte. Jeg blogger jo i bloggen din!

    PS. Bare litt til forresten; tenkte jeg skulle skrive et innlegg om snikfotballisering! Jeg er drittlei all fotball på tv i beste sendetid (jeg får ikke lov å slå av, heller!!) Grrrr ;-(

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...