mandag 9. mars 2009

Og hvis du prøver å nå oss...

... så har vi sikkert ikke dekning!

Noen dager er bare sånn.

  • I løpet av gårdagen har varmekablene på badet takket for seg. Resultat: det var rimelig kaldt å stå opp i morges.
  • Skulle betale regninger som lå i nettbanken, men internett var nede. Men det var faktisk dekning på konto!
  • Har ikke hatt noen trafikk på mobilen min på lenge. Da jeg undersøker det viser det seg at jeg ikke har nettdekning på mobilen heller.
  • Skulle bakt brød i går kveld, men glemte det. Så nå spiser jeg biff stroganof til frokost.
Som du sikkert skjønner har nettet kommet tilbake, men badet er like kaldt og mobilen like død. Ønsker du å få tak i oss, er det sikkert lurest å bruke den gamle sveivetelefonen!

2 kommentarer:

  1. Røyksignaler er tingen når man bor der "ingen skulle tru at nokon kunne bu!" ;-)
    Her inne har du jo fått det kjempefint! Selv strever jeg med det meste, til og med skrivingen!

    SvarSlett
  2. Du får se det positive i det, det var tross alt penger på kontoen. :))

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...