torsdag 12. februar 2009

Hjelpes meg!

Jeg har strikket ferdig både bol og armer til Fana-jakken til "lille-Ullrik". So far, so good. Hvorfor føles ikke dette så bra da? Jo, fordi de videre stegene er nå å sy sømmer i jakken for så å klippe den opp. Hjelpes meg!



Så i mellomtiden har jeg valgt å begynne på et bitte-lite sideprosjekt. Store-Ullrik klager over at luen jeg allerede har strikket til han klør (Helping Hat), så derfor har jeg startet på Caramel Cable Hat i dobbel Dale babyull i håp om at han ikke skal klø. Han er ulleregisk, nemlig. Nå ser jo alltid luer litt snodige før de kommer på et hode, men denne ser unektelig litt uformelig ut enn så lenge. Dette kan jo komme av at pinner- og garn-sammensetningen ikke er ideell. Vi får vente å se...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...