torsdag 26. februar 2009

En aldri så liten ansiktsløftning

Som sagt; jeg fornyer hobbybloggen min litt. Har måttet ta en pause fra strikkingen siden jeg har strikket på meg en betent skulder i jakten på å få til pen mønsterstrikk. Siden jeg er hjemme, sykemeldt, så måtte jeg bli kreativ for at ikke dagene skulle bli for lange. Det er måte på hvor mye det går ann å sove i løpet av en dag. Eller, nei, det er ikke det. Men, samvittigheten min prøver å fortelle meg det! Til tross for at mannen min forteller meg at jeg oppførte meg akkurat likedan forrige svangerskap. Husker ikke noe av å ha vært så sær. Kanskje jeg sov meg gjennom det?

Inspirert av
En reise med små {s}ting samt en del andre, så har jeg valgt å lage en litt enklere og renere layout. Dessuten er det jo så morsomt å lære noe nytt. For jeg har nemlig måtte omprogrammere designet til blogspot for å få dette til :D Med gode guider har det egentlig ikke vært så vanskelig, bare litt tidkrevende.

Siden jeg snart er tobarnsmor til to barn under tre år, har jeg jo skjønt at det kanskje ikke bli all verdens tid til selvdyrkelse eller hobbydyrkelse for den saks skyld. Navnet på bloggen er også forandret til en litt mer passende tittel; Små øyeblikk/moments of joy

Jeg tror jeg nå har kommet frem til et noen lunde utseende slik jeg vil ha bloggen, men en del små forandringer vil sikkert komme fremover.

Håper du liker deg her, og velkommen igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...