tirsdag 24. februar 2009

Emilia

Min kjære mangler et par votter, og jeg har derfor satt i gang med et par av Randi Ks Emilia. Litt endret med tanke på å passe til min mannns hand.

Nummer 2 er på pinnene nå. Når denne er ferdig må de begge få tomler. Disse er i tillegg strikket på 2 rundpinner og ikke på strømpepinner. Jeg sliter med å få mønsteret jevnt, og det er mulig at det kan komme av dette. De er verken vasket, blokket eller dampet ennå og jeg håper de ikke er fullt så skrukkete å se til etter dette. Føler jo at mønsterstrikk har gått greit tidligere og fortviler litt over at jeg ser ut til å ha mistet "mønsterstrikkevnen".




Garn: Dale Falk
Pinnenummer: 3,5
Mønster:
Emilia av Randi K.
Størrelse: forhåpentligvis voksen mann

1 kommentar:

  1. Så flotte votter! Ser ikke ut som om du har mistet evnene, det er vel bare slik at vi må komme litt inn i mønsterstrikket. Ha en fin dag!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...