fredag 6. februar 2009

Det nærmeste en kommer vår

Jeg har surfet litt på noen av bloggene som jeg besøker ofte, og har slått fast at våren nærmer seg mange steder i Norge og verden for øvrig. Blant annet i form av de flotte påskevottene hos in-my-mothers-name, og vårutseendet hos Frk. Badegakk.

Når jeg kikker ut av vinduet kan jeg ikke si at det er nettopp våren som kommer strømmende mot meg. Det er fortsatt bitende kaldt, men vinden ser heldigvis ut til å ha stilnet. Den vinden som har blåst her i det siste ser ut til å ha funnet en vei inn i huset, for temperaturen inne synker dramatisk med denne vindretningen. Peisen er derfor fortsatt god å ha!

Siden jeg ikke kan fremvise noen vårfornemmelse herfra, så har jeg måttet nøye meg med noe annet som kan virke inn på humør og stemning. Farge har alltid hjulpet på mitt humør, så kanskje kan jeg nå frem til flere? I alle fall, det eneste jeg kan by av vårlig fornemmelse nå er fruktfatet vårt. Hvordan ser ditt ut?


1 kommentar:

  1. Frukt er godt det, uansett årstid. :o)

    Våren kan godt få lov til å komme nå ja.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...