tirsdag 6. januar 2009

Kjerringas forventninger for 2009

1. Kommer du til å se etter en ny jobb?Nei. Så fremt vi får beholde de jobbene vi har, blir vi nok værende der vi er.

2. Kommer dere til å se etter et nytt kjærlighetsforhold?
Hihi. Nei kjære, du slipper nok ikke unna meg.

3. Nytt hus?
Hadde ikke vært så dumt med litt større plass, men enn så lenge blir vi nok boende.

4. Hva vil du gjøre annerledes i 2009?
Være 2-barnsmor i stedet for bare Birk sin mamma :)

5. Nyttårsforsett?
Ja, komme i gang med trening så snart Knøttet er kommet til verden.

6. Hva skal du ikke gjøre i 2009?
Ta sorger på forskudd. Har det noen gang hjulpet?

7. Noen reiser planlagt?
Nei, tror ikke dette er året for å planlegge de lange reisene.

8. Bryllupsplaner?
Er allerede godt gift.

9. Hva har du på kalenderen din?
Fødsel, kos med barn/barna og hjemmetid med Knøttet.

10. Hva klarer du nesten ikke å vente på?
Juni 2009

11. Hva vil du like at forandrer seg?
Verdens finanskrise, og Husbondens usikkerhet med tanke på permitteringer.

12. Hva vil du forandre med deg selv?
Jeg skal bli flinkere til å vaske klær etter hvert. Ikke i skippertak!

13. Hva skjedde i 2008 som du aldri trodde skulle skje?
Kommer ikke på noe spesielt.

14. Kommer du til å være snillere mot de du bryr deg om?
Jeg prøver å være snill det meste av tiden.

15. Vil du kle deg annerledes i 2009 enn det du gjorde i 2008?
Ja, forhåpentligvis kommer jeg inn i en normal klesstørrelse igjen utpå sommeren :D

16. Kommer du til å starte eller slutte å drikke?
Skal starte! :)  Men, rekker det kanskje ikke i 2009. Kommer ann på om dette Knøttet også avslutter ammingen i 2-månedersalderen.

17. Vil du bedre forholdet du har til familien din?
Har et kjempegodt forhold til familien allerede synes nå jeg.

18. Kommer du til å gjøre humanitært arbeid?
Med mindre klesvask ansees som humanitært arbeid, så tror jeg ikke 2009 er året for å sette igang.

19. Kommer du til å gå på barer?
Tvilsomt at jeg blir stamgjest noen steder.

20. Kommer du til å være hyggelig mot folk du ikke kjenner?
Skal prøve.

21. Har du forhåpninger om at 2009 kommer til å bli et bra år for deg?
Ja, absolutt. Å bli en familie på 4 må da bli bra!

22. Hvor mye har du forandret deg siden denne tiden i fjor til nå?
Har blitt noen erfaringer rikere. Prøver å bli flinkere til å planlegge økonomiske forhold. Impulskjøp er mitt andre mellomnavn. Prøver å bli litt flinkere til å ta ting som de kommer.

23. Planlegger du å få barn?
Du kan si planlegginga allerede er gjort.

24. Kommer du fortsatt til å være venn med de du er venner med nå?
Håper da det.

25. Store forandringer i livstilen din?
Ja, det vil jeg tro.

27. Hva var det som skjedde i 2008 som du skal sørge for at ikke gjentar seg i 2009?
Skal prøve å spare mer :)

28. Hva er planene dine for nyttårsaften?
Nyttårsaftenen 2009 er veldig langt fremme. Foreløpig ingen planer.

29. Har du noen å kysse ved midnatt nyttårsaftenen 2009?
Jepp, det skal bi min kjære :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...