torsdag 1. januar 2009

Godt nytt år- og blanke ark!

fyrverkeri

Så var det tilbake til hverdagen igjen. Første arbeidsdag etter julen er i morgen så det er bare å samle pågangsmot til å stå opp tidlig. Kanskje ekstra tidlig i morgen fordi det snør noe helt forferdelig. Må nok grave frem bilen før jeg kommer meg noe sted i morgen. Vi har heldigvis 4-hjulstrekk så jeg kommer meg nok ut på veien, men vi har dessverre ingen "James" som kler på seg og trasker ut i snøen slik at jeg skal slippe å bli våt og kald.

På en måte er det godt at all høytidelighet nå er over. Er liksom klar til å starte med blanke ark nå, og gå tilbake til den litt mer nøkterne hverdag. Bare det å slippe å spise kaker skal bli deilig. Her i huset har kakene stått i kø ettersom det har vært jul, nyttår og bursdag i tillegg. Siste kakestykke er fortært nå i kveld- for en stund. Birk har jo bursdag snart nå sånn at pausen  ikke blir for lang. Men, nå er det jo slik med alle usunne laster at man skal jo helst trappe ned over noe tid? Så nå er vi på nedtrapping!

1 kommentar:

  1. Nå har jeg vært på besøk i bloggen din. Artig at det er flere fra Narvik her. Er ganske fersk på forumet, så jeg har ikke fått oversikt over om det er mange fra distriktet som er med.
    Ha en fin søndag videre!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...