onsdag 28. januar 2009

Brainless


Nei, det er ikke meg selv jeg sikter til. Vel, innimellom kan jeg nok kvalifisere til den tittelen også, men sånn generelt sett føler jeg meg høvelig oppegående.


Det jeg sikter til er sokkene som jeg har startet på. Mønsteret her Brainless, og stammer fra Yarnissima. Vel, de kan nok ikke sies å være helt brainless å strikke, men etter noe prøving og feiling så ser det ut til at vi blir vel forente til slutt.


Sokkene strikkes i Opal, på pinne 2,5. De strikkes på 2 rundpinner istedet for 4 strømpepinner. På denne måten slipper jeg å få de irriterende stripene som jeg ofte får med strømpepinner. Neste steg er å våge seg ut på å strikke begge sokkene samtidig, for det skal også være mulig med denne strikkemetoden.


1 kommentar:

  1. Nydelig farge du har valgt. Tror ikke jeg har sett noen som mener at de sokkene virkelig er "brainless" :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...