mandag 15. desember 2008

Tilbake i ny drakt, og med nytt pågangsmot

Joda, har sagt det før. Men nå skal jeg prøve så godt jeg kan å melde litt om de små og store hendelsene på håndarbeidsfronten, samt ellers i familien. Jeg jobber bare 50 % for tiden da familiens nye skudd på stammen fører til noe bekkenløsning, så nå skal det være tid til blogging også.

Siden det er et stykke tid igjen til famileforøkelsen skal skje, så er jeg tatt ut 50 % for å holde lengst mulig i jobb. Akkurat disse dager er jeg hjemme med sykt barn.  I tillegg har det syke barnet har for vane å sove mye når formen er dårlig så det blir litt tid for seg selv.

slaraffen_blog4

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...