onsdag 18. april 2007

Hva har skjedd siden sist?

Nå følte jeg at det var på tide med en oppdatering igjen da det er noen dager siden siste post. Årsakene til det er flere. For det første har jeg fått meg ny PC, slik at det har tatt litt tid å få overført alle mine programmer og annet stæsj. For det andre har Birk vært syk. Mamma sin lille røver har fått dobbeltsidig ørebetennelse og har derfor ikke vært i form. Nå har vi imidlertid fått antibiotika så vi er på bedringens vei etter å ha vært fangbarn i noen dager. Dette skjedde jo selvfølgelig også den dagen Birk og jeg hadde store planer om å dra for å se NNM i turn på Idrettesns Hus. Jaja, jeg kan vente til det arrangeres neste gang her hjemme. Håper det ikke blir 26 år til neste gang (forrige arrangert i Narvik i 1981)

Som dere ser av bildene har vi gått videre med sviskesaft med stor suksess. Det smaker alldeles fortreffelig. Ulempen er jo at han nå har observert at ting smaker godt, og vil derfor smake på det vi spiser. Siden han har fått sviskesaft med skje skjønner han nå at yoghurten som jeg spiser antakelig smaker godt. Det samme skjedde da jeg spiste en kroneis i dag. Den ville han også smake på. Det han ikke skjønner er at han bare er tre måneder, og derfor ikke gammel nok til å smake. Prøv å forklar det du!

Når det er noe spennende i luften blir Birk akkurat så ivrig som bildene viser. Noe deiligere uttrykk finnes ikke i hele verden.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...