torsdag 19. april 2007

Hurra! 76!

Hvis du lurer på hva 76 henviser til så er det antallet besøkende på denne siden etter at vi flyttet bloggen vår hit. Ikke egentlig noe å juble over, for det skal sies at antakelig halvparten av treffene skyldes at jeg har oppdatert siden etter å ha gjort endringer. Vi har kanskje ikke det største leserutvalget, men de leserne vi har ser ut til å være trofaste (Takk mamma og Alexander :)) Noen har da vært her, for da jeg gikk til seng i går kveld var antallet besøkende bare 71.

På grunn av innholdet er kanskje ikke grunnlaget for så mange lesere tilstede. Stoffet er mer egnet for venner og familie enn det brede publikum, så det er vel ikke annet å vente. Fikk et hint her om dagen om at enkelte savnet "Dagens Birk" på e-post. Det vil si en daglig sending bilder av Birk. Skal derfor prøve å legge ut bilder omentrentlig hver dag, men det fordrer at dere besøker hjemmesiden vår! Så det så! :) (Skal man ha lesere, så må man ut å rekrutere).

Det var alt for nå. Skal ta med Birk i turnhallen for å leke mens pappa trener. Dersom jeg finner egnet motiv blir det lagt ut bilder i løpet av kvelden.

PS: det skal gå ann å abonnere på nyheter fra bloggen vår. Jeg vet ikke helt hvordan det fungerer, men når konsulenten min kommer hjem fra Italia, så skal jeg finne ut av det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...